FANDOM

Khorinis - Zwykłe miasto tyle, że portowe w którym szerzy się korupcja i wszelki inny chłam.

Miasto KhorinisEdytuj

MIASTO KHORINIS
Khorinis (miasto) (Gothic II) (by SpY)

Miasto z lotu ptaka.

Namiestnik: Lord Wiśnia Junior
Hetman Wojsk Królewskich: Riperro
Gubernator: Lady Mira Wolves

Miasto Khorinis jest położone na wyspie o tej samej nazwie. Przed wojną z Orkami kwitł tam handel zamorski, jednak wszystkie statki zostały zarekwirowane przez królestwo i włączone do walki, a paladyni przejęli kontrolę nad miastem. Aktualnie w porcie przycumowany jest jeden okręt – królewski galeon, na którym oddział Paladynów przypłynął na wyspę po magiczną rudę.  *Górne miasto – wstęp do niego mają tylko obywatele. Znajdują się tutaj domy ważniejszych i bogatszych obywateli a także siedziba władz miasta. Jest bardzo silnie strzeżona.

Ratusz w górnym mieście – Wstęp do niego mają tylko strażnicy miejscy, paladyni oraz magowie i arcymagowie ognia. Urzędują tu: Lord Wisnia Junior (tymczasowy gubernator), i kilku paladynów.

Dolne miasto – w tej części miasta znajdują się domy czeladników, plac targowy, plac wisielców, karczma, tawerna i koszary straży miejskiej.

Dzielnica Portowa – ostatnia i najniebezpieczniejsza część miasta. Nie jest patrolowana przez straż miejską. W południowej części można spotkać odpoczywających lub trenujących Paladynów i skrzynie z ich ekwipunkiem. Przy nabrzeżu są zacumowane małe jednostki żaglowe,a trochę dalej, przy długiej kei, galeon, którym przybyli do Khorinis.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki