FANDOM

Erethe "Hollow" Delazar ( حرب الله. asa. ) - pochodzący z pustyni Varant.​​ Urodzony w Bakareshu, jeden z generałów w wojskach Zubena.

1820

Erethe Delazar

Opis.Edytuj

Pojawił się na świecie 36 lat temu, w domu jednego z czarnych magów. Wychowywał się w cieniach największych świątyń i religijnego centrum asasynów w mieście Bakaresh. Jako jedyny syn maga od najmłodszych lat miał styczność z czarną magią, lecz nie fascynowała ona go tak jak walka obiema ostrzami. Godzinami przyglądał się walką gladiatorów a gdy tylko słyszał, że miał jechać ze swym wujem do Mora Sul od razu miał zaciesz na zębach ponieważ w największym kupieckim mieście mieściła się też największa arena z wojownikami z całego świata. Gdy wracał ze swoim wujem karawaną zostali zaatakowani przez okolicznych koczowników, jego wuj stanął przeciwko nim i został zabity w walce jak przystało na asasyna. Został zabrany, lecz bandyci przy pierwszym postoju przy oazie zostali wymordowani co do jednego przez największego łowcę bandytów i niewolników Rhona Ali Varga. Przez to spotkanie jeszcze bardziej chciał zostać wojownikiem. Gdy dorastał walczył wiele razy na arenach, polował na bandytów i stawał się silniejszy z dnia na dzień. Gdy pewnego razu zaatakował bazę bandytów i wymordował ich wraz z towarzyszami nie wiedział, że zabił jednego z generałów koczowników, wtedy został zaproszony do Ishtar stolicy państwa aby zostać jedynym z ochroniarzy Zubena. Po kilkunastu latach stawał się coraz silniejszy i bardziej wpływowy aż dołączył do specjalnego oddziału od zadań specjalnych podczas jednej z misji wykazał się taką odwagą i męstwem aż został mianowany przez samego Zubena na stopień generała w oddziałach asasynów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki